expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 28 lutego 2013

Sjesta i Lawendowy Kredens...



Cześć!

 


Niedawno pisałam o niezbyt udanym wypadzie na kolację z Grouponem. Nie zniechęciło mnie to jednak do podejmowania kolejnych prób :) Zresztą – jak wtedy podkreślałam – pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego, że zakupy grupowe okazały się niezbyt trafnym pomysłem. Pierwszy i ostatni – mam nadzieję.





Chcąc szybko zatrzeć negatywne wrażenie, niedawno wybraliśmy się na deser do Lawendowego Kredensu w Częstochowie:

http://lawendowykredens.info/kontakt.html

 
Udało się! Ja zjadłam pyszny sernik na ciepło z bitą śmietaną i lodami, a Andrzej szarlotkę w takim samym zestawieniu. Muszę też przyznać, że piłam najlepsze grzane wino… mmm… Poza tym obsługa bardzo miła, nic nie okazało się „problemem” – jak to było poprzednio, do tego ładny wystrój. Naprawdę mogę polecić ten lokal. My w każdym razie na pewno tam wrócimy!





 Wybraliśmy się też do restauracji Sjesta w Częstochowie:


 



I tym razem pomysł był jak najbardziej trafiony! W ramach Grouponu zjedliśmy pizzę i wypiliśmy dwie lampki wina. Muszę przyznać, że była to zupełnie inna pizza niż wszystkie, które w mojej okolicy jadłam dotychczas. Przede wszystkim za sprawą ciasta, które było bardzo cienkie i chrupiące (a takie wprost uwielbiam). Składniki dobraliśmy sami, a całość była posypana świeżą rukolą, co dało taki efekt, że aż nie chciało się stamtąd wychodzić. Wystrój bardzo przypadł mi do gustu, obsługa uśmiechnięta i przemiła, ciekawe menu i przystępne ceny – naprawdę nie ma nawet jednej negatywnej cechy tego miejsca, którą mogłabym podać. Dodam, że na koniec dostaliśmy kartę stałego klienta – miły gest, choć i bez tego na pewno odwiedzilibyśmy to miejsce ponownie. Wszystkim też je bardzo polecamy!
 






 Na pewno za jakiś czas wyruszymy na podbój kolejnej częstochowskiej restauracji, czym chętnie się z Wami podzielę. 








A Wy macie jakieś miejsca, które moglibyście polecić (oczywiście inne miasta też mile widziane!)?

Pozdrawiam,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz