expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 29 lipca 2014

ranking wyciskaczy łez

W drugiej części moich filmowych rankingów postawiłam na tzw. WYCISKACZE ŁEZ.
Dość trudno jest mi wypisać tu wszystko, co powoduje, że ryczę, bo jest bardzo wiele takich rzeczy. Zdarza mi się to nawet w trakcie reklam. Ronię łzę na romansach, ale bardziej wzruszają mnie inne rodzaje uczuć niż standardowe młodzieńca do dziewczęcia. 
Przedstawiam Wam filmy, na których płaczę absolutnie zawsze i nikt nie jest w stanie wytłumaczyć mi, że "to tylko film". Kolejność jest przypadkowa.

- Stalowe magnolie


- Odrobina nieba



- P.S. Kocham Cię



- Zielona mila





- Róża



- Gran Torino


- Bez mojej zgody



- Niech będzie teraz



- Chłopiec w pasiastej pidżamie



- Za wszelką cenę





- Edward Nożycoręki



- Mój przyjaciel Hachiko


- Nietykalni




- Służące



- Ciekawy przypadek Benjamina Buttona



- Życie jest piękne





- Filadelfia



-Waleczne serce



- Człowiek słoń






- Leon Zawodowiec



- Titanic



- Lista Schindlera



 - Słodki listopad


- Miasto aniołów



- Cinema Paradiso





A co z was wyciska łzy?

Pozdrawiam
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz